пʼятниця, 3 лютого 2017 р.

Контрольна робота № 6 «Література ХХ – ХХІ століття»

Варіант 1
Рівень 1
1.  Антуан де Сент – Екзюпері загинув …
А) під час експедиції в пустелю;
Б) під час автомобільної катастрофи;
В) під час бойового вильоту;
Г) від серцевого нападу.
2.  Маленький Принц (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері  «Маленький Принц») подарував пілотові на пам’ять про себе …
А) трояндовий кущ;                                                                              
Б)  новий літак;
В)  зорі, що сміються;
Г) нове джерело.

3.  Річард Бах у своїх творах використовує політ як …
А) протиставлення;             Б) філософську метафору;  
В) інакомислення;               Г) порівняння.  
4. Перший роман Барбари Космовської, який побачив  світ у 2000 році.
 А) «Голодна кішка»;
Б) «Позолочена рибка»;
В) «Буба»;
Г) «Буба: мервий сезон».
5. Як у класі Агнушки називали вчителя біології?
А) Мумія;                     Б) Сова;                                                      
В) Пандемія;                 Г) Птеродактель.
6.  Ім’я хлопця у якого закохана Буба:
А) Сирота;                     
Б) Мілош;
В) Стас;
Г) Реббек.
Рівень 2
7.  Який з вивчених творів належить до жанру казки-притчі?
8. Притча Баха своєю першоосновою має … сюжет. А саме?
9. Як Маленький Принц приручив Лиса (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц») ?
Рівень 3
10. Назвіть алегоричні образи притчі «Чайка Джонатан Лівінгстон».
11. Що, на вашу думку у казці-притчі А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц» символізують баобаби?
Рівень 4
12. Напишіть міні-твір на одну з тем:
1. «Найголовнішого очима не побачиш …» (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц»)
2. «У чому сенс життя?» (за твором Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»)









Варіант 2
Рівень 1
1. За фахом Антуан де Сент-Екзюпері був …
А)  мистецтвознавцем;
Б) географом;
В) авіатором;
Г) водієм.
2. Маленький Принц звернувся до оповідача (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц») із проханням …
А) намалювати йому баранця;                    
Б) покатати його на автомобілі;
В) покатати його на літаку;     
Г) допомогти йому знайти колодязь.         
3. Як звати мудру чайку-старійшину?
А) Джонатан;                                            
Б) Бахі;
В) Чіанг;
Г)Дуду.
4. Що для чайок означають небеса?                                                                      
А) місце;                          
Б) світ;                                               
В) час;                
Г) досконалість.                  
5.  Які чайки мають імена?
А) новонароджені;  
Б) члени Зграї;  
В) чайки-вигнанці;  
Г) померлі.  
 6. Чому вся родина Агнушки почала вживати   лише здорову  їжу, або зовсім не їсти?
А) бо приїхала бабця Рита;                     
Б) бо всі худають;  
В) бо не має грошей на продукти;                   
Г) бо вони вегеттеріанці  
 Рівень 2
7. Назвіть письменників, які пов’язали своє життя з авіацією?
8. Яка композиція повісті Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»?
9. З якими мешканцями інших планет зустрівся Маленький Принц під час подорожей (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц») ?
Рівень 3
10. Як склалися стосунки Маленького Принца і троянди (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц»)? Якийи сенс має цей образ в Екзюпері?
11. Яким змальовано світ дитинства в романі «Буба: мертвий сезон»?  
Рівень 4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. «Істина людини – те, що робить її Людиною» (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц»)
2. Пригадайте текст листівки, яку Буба готувала до дня народження Мілоша. Чому вона кілька разів змінювала текст? На чому врешті – решт зупинилася? Поясніть вагання і остаточний вибір героїні.





Варіант 3
Рівень 1
1. Антуан де Сент-Екзюпері є автором творів … 
А) «Любов до життя», «Ромео і Джульєтта»;
Б) «Доля людини», «Тихий Дон»;
В) «Планета людей», «Маленький Принц»;
Г) «Енеїда», «Одіссей».
2. Лис не хотів розмовляти з Маленьким Принцом (за казкою-притчею  А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц»), тому що … 
А) був неприручений;
Б) тікав від мисливців;
В) не знав людської мови;
Г) хлопчик не мав чим його пригостити.
3. Яке хоббі, або пристрасть була у Р.Баха?
А) стрибки з парашуту;
Б) літаки, авіація;
В) походи в гори;
Г) клеєння літачків з паперу.
4. Ім’я білої молодої чайки, яку повчав Джонатан?
А) Саймон Лінд;
Б) Генрі Келвін;
В) Тедді Лінд;
Г) Флетчер Лінд.
5. Налякані оживленням Флетчера чайки закричали. Що саме?
А) Диявол;  
Б) Чорт;
В) О, Боже;
Г) Фу-фу.
6. Мама Агнушки-Буби була за професією … 
А) льотчик;
Б) письменниця;
В) дизайнер;
Г) вчителька.
Рівень 2
7. Хто є головними героями повісті «Чайка Джонатан Лівінгстон»?  
8.  Розкажіть про планету, на якій жив Маленький Принц.
9. З якою твариною Буба асоціює себе?
Рівень 3
10. Які ознаки притчі начвні в повісті Р. Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон» ?
11. Чому у творі «Буба: мертвий сезон» вибрана така розстановка акцентів – мудра дівчина-підліток і абсолютно інфантильні дорослі герої?  
Рівень 4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Розкрийте  головні життєві цінності у казці Антуана де Сент-Екзюпекрі «Маленький Принц».
2. Які актуальні проблеми нашого часу порушує у своїх романах Б. Космовська?








Варіант 4
Рівень 1
1. На планеті Маленького Принца (за казкою-притчею А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц») виросла дивовижна квітка …
А) троянда;
Б) архідея;
В) цикламена;
Г) азалії.
2. Яка причина повернення Джонатана на Землю?
А) походити по морській воді;
Б) половити риби;
В) передати знання отримані таким же чайкам;
Г) побачити свою зграю.
3. Повість Р. Баха «чайка Джонатан Лівінстон» побудована на:
А) метафорах;  
Б) символах;  
В) алегоріях;
Г) порівняннях.  
4. Що означає для чайок стати у Коло Ганьби:
А) вигнання зі зграї;
Б) страшна ганьба;
В) найвища шана;
Г) честь.
5. Сьогодні Б. Космовська є автором … книжок для дорослих і молоді.  
А) 20;  
Б) 10;  
В) 12;
Г) 52.  
6. Хто головний герой роману «Буба: мертвий сезон»:  
А) 20-річна школярка Агнешка на прізвисько Буба;
Б) 16-річний школяр Буба;
В) 16-річна школярка Агнешка на прізвисько Буба;
Г) 66-річна пенсіонерка на прізвисько Буба.  
Рівень 2
7.  Що вирізняло Джоната серед інших чайок?
8. Чому Маленькому Принцові захотілося заприятелювати лише з ліхтарником?  
9. Встановіть відповідність між героями твору та  їх професіями, захопленнями:    
А) письменниця;                                          1) Буба-Агнушка;
Б) захоплюється грою в бридж;                  2) мама Марися;
В) школярка;                                                 3) тато Павел;
Г) актор, телеведучий;                                 4) сестра Олька;
Д) хоче стати кіноактрисою;                       5) дідусь Генрик.
Рівень 3
10. Як пояснює Джонатан своє прагнення до польотів?  
11. Чи був реальний прототип у Буби і що найцікавіше, у пана Генрика?
Рівень 4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. «Всі дорослі спочатку були дітьми» (мої роздуми над казкою А. де Сент-Екзюпері «Маленький Принц»)

2. Охарактеризуйте образ школярки Буби в її стосунках з однолітками й дорослими.  


7 коментарів: