Варіант 1
Рівень
1
1. Хто автор прозової книжки «Парадокси та проблеми»:
А) Мольєр;
Б) Лоренцо Берніні;
В) Джон Донн;
Г) П. Кальдерон
2. Збереглося 160 проповідей Донна і його найзнаменитіша.
Яка саме?
А) «Духовні
вправи»;
Б) «Прощання, яке
забороняє сум»;
В) «Поєдинок із
смертю»;
Г) «Ти допомога
моя».
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає
«бароко»:
А) прекрасний,
дивовижний;
Б) фантастичний,
ілюзорний;
В) дивний;
химерний;
Г) фантастичний,
прекрасний.
4. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:
А) кажуть йому
лестощі;
Б) просять в нього
гроші;
В) заслуговують на
винагороду;
Г) талановиті
майстри.
5. Мольєр створив жанр:
А) вищої трагедії;
Б) високої комедії;
В) мелодрами;
Г) драми.
6. Різновид комічного, їдка, викривальна, особливо
дошкульна насмішка, сповнена крайної ненависті – це:
А) гумор;
Б) сатира;
В) сарказм;
Г) іронія.
Рівень
2
7. Розташуйте в хронологічній послідовності події в п’єсі
Ж. Б. Мольєра «Міщанин - шляхтич»:
А) урочистий обід,
улаштований Журденом на честь маркізи;
Б) весілля Леонта і
дочки Журдена;
В) посвячення
Журдена в «мамамуші»;
Г) зустріч Журдена
з учителями і кравцем.
8. Назвіть найвідоміші твори Дж. Донна?
9. Напишіть правило «трьох єдностей».
Рівень
3
10. Доведіть, що прочитаний вами сонет 19 Донна має філософський зміст.
11. Схарактеризуйте образ пана Журдена. Назвіть його
позитивні й негативні риси.
Рівень
4
12. Схарактеризуйте образ ліричного героя 19-госонета Дж.
Донна. Які засоби для його створення використав автор?
Варіант 2
Рівень
1
1. До циклу «Священні сонети» увійшло …
А) 9 поезій;
Б) 20 поезій;
В) 19 поезій;
Г) 13 поезій.
2. У сім’ї, якої віри народився поет Дж. Донн?
А) протестантів;
Б) католиків;
В) християн;
Г) буддистів.
3. У якій країні класицизм досяг найвищого розквіту:
А) Німеччина;
Б) Франція;
В) Росія;
Г) Англія.
4. Ідея про турецьких послів належить:
А) Клеонту;
Б) Ков’єлю;
В) Ніколь;
Г) Дорант.
5. Посвячений в сан турецького «мамамуші» - це епізод
твору:
А) «Священні
сонети»;
Б)
«Міщанин-шляхтич»;
В) «Парадокси та
проблеми»;
Г) «Щоб мучить
мене»
6. Різновид комічного, відображення смішного в життєвих
явищах
і людських
характерах – це:
А) гумор;
Б) сатира;
В) сарказм;
Г) іронія.
Рівень
2
7. Укажіть літературні напрями, які сформувались у 17
столітті
в Європі: (кілька правильних відповідей)
А) реалізм;
Б) бароко;
В) романтизм;
Г) класицизм;
Д) сентименталізм;
Е) ренесанс.
8. Що змальовує 19 сонет циклу «Священні сонети»?
9. Напишіть видатних письменників класицизму.
Рівень
3
10. Що таке правило трьох єдностей? Назвіть визначальні
риси класицизму.
11. Сформулюйте основне прагнення пана Журдена. Якими
засобами він досягав мети?
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Схарактеруйте особливості українського
бароко.
2. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Виховний
потенціал комедії «Міщанин-шляхтич».
Варіант 3
Рівень
1
1. За який твір Донна було нагороджено почесним ступенем
магістра мистецтва
Оксфордського університету?
А) «По кому
подзвін»;
Б) «Уявний
мученик»;
В) «Поєдинок зі
смертю»;
Г) «Розвиток душі».
2. Де навчався автор?
А) Оксфордський
університет;
Б) Оксфордський та
Кембриджський університет;
В) Орлеанський
університет;
Г) Лондонський
університет.
3. Хронологічні рамки класицизму:
А) XVI – XVII ст.;
Б) XVII – XVIII ст.;
В) XVII – XIX ст.;
Г) XVII - XIX ст..
4. Кому з персонажів комедії Мольєра належать слова:
«Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»:
А) Люсіль;
Б) Ніколь;
В) пані Журден;
Г) Клеонт.
5. Сюжет комедії «Міщанин-шляхтич» ділиться на:
А) 4 дії;
Б) 6 дій;
В) 5 дій;
Г) 2 дії.
6. Міщанський прошарок у п’єсі Мольєра «Міщанин-шляхтич»
представляють:
А) Ніколь і
Ков’єль;
Б) Дорант і
Дорімена;
В) Люсіль і Клеонт;
Г) пан і пані
Мольєр.
Рівень
2
7. Напишіть літературний термін, якому відповідає
визначення: «Драматичний твір, у якому засобами гумору та сатири розвінчуються
негативні суспільні побутові явища, у якому зображуються смішні життєві
положення і характери».
8. Яка тема циклу «Священні сонети»?
9. Які людські вади висміює Мольєр у комедії
«Міщанин-шляхтич».
Рівень
3
10. Визначте проблематику комедії «Міщанин-шляхтич».
11. Назвіть ознаки високої комедії.
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Що є об’єктом сатири в комедії
«Міщанин-шляхтич». Назвіть і коротко охарактеризуйте головних героїв комедії
«Міщанин-шляхтич».
2. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Навіщо
людині вчитися» («Проблема виховання комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич»).
Варіант 4
Рівень
1
1. Окрім проповідей та прози Донн писав ще …
А) сонети;
Б) драми;
В) комедії;
Г) трагедії.
2. На честь Дж. Донна було названо на Меркурії:
А) гору;
Б) вулкан;
В) кратер;
Г) водоспад.
3. Укажіть, що у перекладі з італійської означає
«класицизм»:
А) прекрасний;
Б) зразковий;
В) химерний;
Г) дивний.
4. Хто з учителів пана Журдена є автором думки «Найкраща
відповідь на них – це стриманість і терпіння»:
А) учитель музики;
Б) учитель
філософії;
В) учитель танців;
Г) учитель
літератури.
5. В п’єсі «Міщанин-шляхтич» змальовано конфлікт між:
А) дворянством і
духовенством;
Б) дворянством і
буржуазією;
В) буржуазією і
духовенством;
Г) буржуазією і
дворянством.
6. Дорант і Дорімена є представниками:
А) дворянства;
Б) буржуазії;
В) духовенства;
Г) міщанства.
Рівень
2
7. Установіть відповідність між персонажами, які беруть
участь у любовних колізіях п’єси «Міщанин-шляхтич»:
А) Клеонт; 1) Ніколь;
Б) Ков’єль; 2) Доримена;
В) Журден; 3) Люсіль.
Г) Дорант;
8. Чому в юності Дж. Донн не здобув наукового ступеня?
9. Укажіть представників літератури класицизму.
Рівень
3
10. Визначте риси класицизму у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
11. Дайте визначення поняття «філософська лірика».
Рівень
4
12. Напишіть міні-твір на одну з тем:
1. «Чи застаріла комедія Мольєра
«Міщанин-шляхтич».
2. «Ліричний герой в поезіях Джона Донна»
А ответы можно?
ВідповістиВидалитиТак, де відповіді?
ВидалитиДякую за контрольну!
ВідповістиВидалитиТак где ответы
ВідповістиВидалитиУважаемые, где ответы?
ВідповістиВидалитиНа остальных сайтах ответы есть.
Видалити