Варіант 1
Рівень
1
1. Жанр віршів, написаних В. Шекспіром, - це:
А) елегії; Б)
сонети;
В) ямби; Г) айяти.
2. Збірку віршів «Канцоньєре» Ф. Петрарка написав:
А)
народною італійською мовою;
Б) літературною
італійською мовою;
В) латинською
мовою;
Г) грецькою мовою.
3. Першою країною, яка стала на шлях відродження, була:
А) Іспанія; Б) Англія;
В) Італія; Г) Франція.
4. Дія у трагедії В. шекспіра «Ромео і Джульєтта»
відбувалася …
А)
1 тиждень;
Б) 3 дні;
В) кілька годин;
Г) 5 днів.
5. Ім’ям Дон Кіхота стали називати …
А)
людей, які вірять в існування велетнів, чудовиськ;
Б) мрійників, що
прагнуть втілити в життя нездійсненне, неможливе;
В) людей, які мають
надзвичайну уяву;
Г) мрійників,
авторитетом для яких залишаються лицарські романи.
6. Ф. Петрарк народився у місті:
А)
Ареццо; Б) Падуї;
В) Флоренції; Г) Римі.
Рівень
2
7. З якою метою Дон Кіхот вирушив у мандри?
8. Що відбулося із Франческо Петраркою у Римі 8 квітня
1341 року?
9. Встановіть відповідність між письменником доби
Відродження та країною,
яку він
представляє:
А) Ф.
Петрарка; 1)
Іспанія;
Б) В. Шекспір; 2) Італія;
В) Мігель де
Сервантес; 3) Англія.
Рівень
3
10. Чому Дон Кіхот в кінці роману повертається до рідного
села?
11. Що є основою гуманістичного світогляду?
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Напишіть невеликий твір-роздум на тему:
«Сила справжнього кохання»
2. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Що в
образі Дон Кіхота варто наслідувати»
Варіант 2
Рівень
1
1. Шекспірівський
сонет складається з :
А) 2-х катренів і
2-х терценів;
Б) 3-х катренів і
двовірша;
В) 2-х терценів і
2-х катренів;
Г) 2-х терценів і
двовірша.
2. Для доби Відродження центральною була ідея …
А) гріховність
людини, її безпомічності, нездатності протистояти долі;
Б) нового
філософського розуміння людини, а саме:
людина
– істота гармонійна, духовна, творча;
В) даремності
очікування земного щастя,
неможливості здійснення мрії;
Г) нездатності,
неспроможності людини впливати на розвиток суспільства та історію.
3. Франческо Петрарка оспівував у своїх сонетах …
А) Лорелею; Б) Лауру;
В) Беатріче; Г) Лоліту.
4. Який вид комічного використовує М. Сервантес у своєму
творі?
А) гумор; Б) іронію;
В) сатиру; Г) сарказм.
5. Назвіть справжнє ім’я Дон Кіхота?
А) Росинант;
Б) Отаман;
В) Каштелян;
Г) Баярд.
6. «Лише твоє ім’я – мій ворог лютий;
А ти – це ти
…»
Ці слова належать:
А) Ромео; Б) Джульєтті;
В) Парісові; Г) Тібальтові.
Рівень
2
7. Хто і чому дав Дон Кіхотові прізвисько Рицар Сумного
Образу?
8. Які питання хвилюють ліричного героя Петрарки «Кнтга
пісень»?
9. Встановіть відповідність між письменником та його
творами:
А) В. Шекспір; 1) «Дон Кіхот»;
Б) Мігель де
Сервантес; 2) «Книга
пісень»;
В) Ф. Петрарка 3) «Ромео і
Джульєтта».
Рівень
3
10. Назвіть представників доби Відродження у галузі
науки, літератури, мистецтва.
11. Порівняйте образи Офелії та Джульєтти: спільне та
відмінне.
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1.Напишіть твір-мініатюру на тему: «Образ
коханої жінки в ліриці Ф. Петрарки»
2. Опишіть, як у п’єсі «Ромео і Джульєтта» В.
Шекспір поєднує трагічне і комічне?
Варіант 3
Рівень
1
1. Комічним персонажем трагедії Шекспіра «Ромео і
Джульєтта» є:
А) Тібальт;
Б) мамка Джульєтти;
В) брат Лоренцо;
Г) Меркуріо.
2. Доба Ренесансу прийшла на зміну …
А) класицизму;
Б) романтизму;
В) античності;
Г) середньовіччя.
3. Як
Дон Кіхот назвав свого коня?
А) Росинант;
Б) Отаман;
В) Каштелян;
Г) Баярд.
4. Чому Франческо Петрарка відмовився повернутися до
Флоренції?
А) місто не визнало
його слави;
Б) Петрарка не
пробачив місту те,
що воно зробило його батька вигнанцем;
В) клімат міста був
несприятливим для здоров’я поета;
Г) там на нього
чекали політичні переслідування.
5. Так званий «шекспірівський канон» налічує:
А) 43 п’єси;
Б) 58 п’єс;
В) 37 п’єс;
Г) 154 п’єси.
6. Життям міста Верони (за «Ромео і Джульєттою» В.
Шекспіра) керував …
А) Тібальд;
Б) Меркуціо;
В) Ескал;
Г) Бенволіо.
Рівень
2
7. Де Сервантес створив свого «Дон Кіхота» і чому письменник
там опинився?
8. Хто перекладав твори В. Шекспіра?
9. Встановіть відповідність між письменниками та їх роками народження:
А) 1304 р.; 1) В. Шекспір;
Б) 1564р.; 2) Мігель де
Сервантес;
В) 1547р. 3) Ф. Петрарка.
Рівень
3
10. Які нові риси з’явилися у поезії Ф. Петрарки
порівняно з літературою Середньовіччя?
11. Що таке сонет?
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Напишіть твір-роздум, відповідаючи на
питання: чи можна стверджувати, що загибель Ромео і Джульєтти (а отже, і їхні
житття) були марними?
2. Образ Дон Кіхота у світовій літературі.
Варіант 4
Рівень
1
1. Окрім драматичних творів В.Шекспір писав …
А) оповідання; Б) оди;
В) сонети; Г) елегії.
2. Санчо Панса був вигаданим персонажем?
А) Так; Б) Ні.
3. Дон Кіхот вступив у бій з вітряками, тому що …
А) вони йому
заважали;
Б) його попросив
Ранчо;
В) вони здалися
йому лихими велетнями;
Г) вони його
спровокували.
4. Який ліричний жанр уславив ім’я Петрарки?
А) сонет; Б) мадригал;
В) секстика; Г) канцола.
5. Герой «Книги пісень» Ф. Петрарки – це …
А) аскет, що
зневажає життя;
Б) шляхетний
мрійник, заглиблений у свої переживання;
В) самітний
мандрівник, який пережив тяжке розчарування;
Г) вигнанець,
бунтівник.
6. Роман Сервантеса вміщує понад …
А) 100
персонажів; Б) 300 персонажів;
В) 600
персонажів; Г) 900 персонажів.
Рівень
2
7. Який вивчений вами твір середньовічної літератури згадує
Дон кіхот серед своїх найулюбленіших?
8. Яка головна тема збірки Ф. Петрарки «Канцоньєре»?
9. Встановіть відповідність між твором Шекспіра та його
жанром:
А) «Сон літньої
ночі»; 1)
історична хроніка;
Б) «Її очей до
сонця не рівняли …» 2) трагедія;
В) «Отелло»;
3) комедія;
Г) «Генріх VIII» 4) сонет.
Рівень
3
10. Дайте визначення терміна «сонет». Сонети яких поетів
ви знаєте?
11. Що означає поняття «вічний образ»? Наведіть приклади
цих образів у світовій літературі.
Рівень
4
12. Виконайте одне з поданих завдань:
1. Напишіть твір-мініатюру на тему: «Краса і
щирість почуттів у ліриці Ф. Петрарки»
2. Напишіть твір-роздум «Хто він – Дон Кіхот з
Ламанчі?»
Є відповіді?
ВідповістиВидалитиАдміністратор блогу видалив цей коментар.
ВидалитиВідповідно
Видалитиа где ответи?
ВідповістиВидалитиДайте ответы
ВідповістиВидалитиДякую Вам !!! Влучно та змістовно. Я б додала для творчих дітей : "Митці Відродження: Ваші аплодисменти"
ВідповістиВидалити