понеділок, 18 лютого 2019 р.

My favourite film


Objectives: - to systematize lexical materials on the topic;
- to practice the active vocabulary of the topic;
- to develop speaking, reading, listening skills through various activities;
- to develop pupils thinking, memory, imagination, attention and creativeness.
Очікуваний результат: учні навчаться аналізувати та систематизувати інформацію з теми уроку
 Aids: a fragment of the films; multimedia presentation, , cards with tasks,cassettes, videos.
The procedure:
I. Introduction
1.  GREETING
- Good morning, children. And now say our guests “Hello”.
- OK. Welcome to our English lesson. Nice to meet you.
Let’s start our lesson song “Hello”

вівторок, 12 лютого 2019 р.

Контрольна робота № 4 з тем: «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні.»


Варіант 1
Рівень1
1. Твір М. Метерлінк «Синій птах» - це:
А)             казка;
Б)              драма;
В)              казка-феєрія;
Г)              оповідання.
2. Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов з життя, діти дізнаються у:
А)             Палаці Ночі;
Б)              Лісі;
В)              Країні Спогадів;
Г)              на цвинтарі.
3. Як Пес називає Тільтіля?
А)             Мій король;
Б)              Мій господар
В)              Моє маленьке божество;
Г)              Мій найкращий друг.

вівторок, 29 січня 2019 р.

Контрольна робота № 3 з тем: «Роман ХІХ століття. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»


Варіант1
Рівень 1
1. Хто, крім убитої Альони Іванівни та її сестри, постраждав від Раскольнікова?
А)             Соня;
Б)              Робітник Миколка;
В)              Катерина Іванівна;
Г)              Дуня.
2. В якому місті народився О. Уайльд?
А)             Парижі;
Б)              Лондоні;
В)              Дубліні;
Г)              Манчестері.
3. Коли портрет набув свого первозданного вигляду:
А)             Ніколи;
Б)              Після смерті художника;
В)              Після смерті Доріана;
Г)              Після висвячення у церкві.