понеділок, 18 лютого 2019 р.

My favourite film


Objectives: - to systematize lexical materials on the topic;
- to practice the active vocabulary of the topic;
- to develop speaking, reading, listening skills through various activities;
- to develop pupils thinking, memory, imagination, attention and creativeness.
Очікуваний результат: учні навчаться аналізувати та систематизувати інформацію з теми уроку
 Aids: a fragment of the films; multimedia presentation, , cards with tasks,cassettes, videos.
The procedure:
I. Introduction
1.  GREETING
- Good morning, children. And now say our guests “Hello”.
- OK. Welcome to our English lesson. Nice to meet you.
Let’s start our lesson song “Hello”

вівторок, 12 лютого 2019 р.

Контрольна робота № 4 з тем: «Драматургія кінця ХІХ – початку ХХ століття. Сучасна література в юнацькому читанні.»


Варіант 1
Рівень1
1. Твір М. Метерлінк «Синій птах» - це:
А)             казка;
Б)              драма;
В)              казка-феєрія;
Г)              оповідання.
2. Про моральний обов’язок перед тими, хто пішов з життя, діти дізнаються у:
А)             Палаці Ночі;
Б)              Лісі;
В)              Країні Спогадів;
Г)              на цвинтарі.
3. Як Пес називає Тільтіля?
А)             Мій король;
Б)              Мій господар
В)              Моє маленьке божество;
Г)              Мій найкращий друг.

вівторок, 29 січня 2019 р.

Контрольна робота № 3 з тем: «Роман ХІХ століття. Перехід до модернізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці»


Варіант1
Рівень 1
1. Хто, крім убитої Альони Іванівни та її сестри, постраждав від Раскольнікова?
А)             Соня;
Б)              Робітник Миколка;
В)              Катерина Іванівна;
Г)              Дуня.
2. В якому місті народився О. Уайльд?
А)             Парижі;
Б)              Лондоні;
В)              Дубліні;
Г)              Манчестері.
3. Коли портрет набув свого первозданного вигляду:
А)             Ніколи;
Б)              Після смерті художника;
В)              Після смерті Доріана;
Г)              Після висвячення у церкві.

четвер, 27 грудня 2018 р.

Контрольна робота № 2 з теми: «Проза і поезія пізнього романтизму та переходу до реалізму ХІХ століття»


Варіант 1

Рівень 1
1. Збірка В. Вітмена «Листя трави» вперше побачила світ:
А)             1852р.;
Б)              1853р.;
В)              1854р.;
Г)              1855р.
2. Романтизм виник …
А)             на початку XVIII ст.;
Б)              наприкінці XVIII ст.;
В)              у середині ХІХ ст.;
Г)              на початку ХІХ ст..
3. Чим Цахес відрізнявся від інших людей?
А)             був розумний;
Б)              вирізнявся ввічливістю;
В)              був дуже потворним;
Г)              був освіченим.

Контрольна робота № 1 з теми: «Золоті сторінки далеких епох»

Варіант 1
Рівень 1
1. Зі скількох пісень складається кожна частина «Божественної комедії» Данте?
А)  100;
Б)    90;
В)   33;
Г)    30.
2. Позначте назви частин «Божественної комедії» Данте .
А)  «На життя мадонни Лаури»;
А)   «На смерть мадонни Лаури»;
Б)    «Вступ»;
В)   «Пекло»;
Г)    «Рай»;
Д)   «Нове чистилище»
Е)   «Чистилище».
3. Де відбувається дія трагедії «Гамлет» В. Шекспіра?
А)  У Каплоні;
Б)    В Ельсінорі;
В)   У Равені;
Г)    У Копенгагені.