понеділок, 24 квітня 2017 р.

Контрольна робота по темі: "Від романтизму до реалізму (О. Пушкін, М. Лермонтов)" за старою програмою 9 клас

Контрольна робота по темі:
«Від романтизму до реалізму(О. Пушкін та М. Лермонтов)»
Варіант 1
Початковий рівень
1. О. Пушкін народився у:
а) Петербурзі; б) Москві; в) Михайлівському.
2. Жанр «Героя нашого часу»:
а) морально-психологічний роман; б) соціально-психологічний роман;
в) філософський роман.
3. Вірш «Я вас любив...» присвячено:
а) К.Л.Бакуніній; б) П. Осиповій; в) А. Керн.

4. Чим любив займатися Лермонтов у дитинстві:
а) читати;  б) малювати;  в) грати на скрипці?
5. Роман «Євгеній Онєгін» 0. Пушкін почав писати у:
а) 1823 році; б) 1824 році; в) 1825 році.
6. Який воїнський чин отримав Лермонтов після закінчення Школи гвардійських підпрапорщиків:
а) юнкер;   б) підпрапорщик;   в) офіцер Гусарського полку?
7. Роман «Євгеній Онєгін» є:
а) історичним; б) соціально-психологічним; в) соціально-побутовим.
8. Якою рисою характеру відрізняється Максим Максимович від Печоріна:
а) уміє підкоряти людей своїй волі;   б) схильний до самоаналізу;
в) добрий, терпимий до людей?
Середній рівень
1. Установіть відповідність між героями роману «Євгеній Онєгін» та їхніми авторськими характеристиками.
а) Євгеній Онєгін;
1) «Як рано міг він хитрувати, Ховати надію, ревнувати...»;
б) Ленський;
в) Тетяна Ларина;
2) «Він майстер був посперечатись,І гостро, й тупо відказати...»;
г) Ольга Ларина.
3) «Слухняна, завжди непримхлива, Весела завжди, як весна...»;
4) «Печальна, дика, мовчазлива, Неначе сарна, полохлива...»;
5) «Душею мрійник геттінгенський, Красунь, стрункий, як очерет, Поклонник Канта і поет...»  
2.Хто  з   європейських  поетів-романтиків  був  ідеалом  для  М.   Лермонтова? 
 3. За який вірш М.  Лермонтова було заарештовано?  
Достатній рівень
1. Дайте визначення морально-психологічного роману та розкрийте його особли вості на прикладі роману М.  Лермонтова «Герой нашого часу».
2. Розкрийте проблематику роману «Євгеній Онєгін».
Високий рівень
1. Схарактеризуйте  образ  Печоріна  як  «героя  нашого  часу».  Подумайте,  у  чому  полягає його трагедія?



Контрольна робота по темі:
«Від романтизму до реалізму(О. Пушкін та М. Лермонтов)»
Варіант 2
Початковий рівень
1. Яким було прізвисько Пушкіна у Ліцеї
а) француз,    б) німець,   в) англієць
2. «Євгеній  Онєгін» за жанром:
а) ліро-епічна поема; б) історична поема;  в)  роман у віршах.
3. Хто любив читати вірші М.Лермонтова на засланні:
а) Т.Шевченко;  б) О.Пушкін;  в) М.Гоголь?
4. Що примусило Печоріна закохати в себе княжну Мері, битися на дуелі з Грушницьким, кидатися під кулі чеченців:
а) любов до людей;  б) випробовування свого характеру;  в) нудьга?
5.    Вірш, який приніс славу М.   Лермонтову, називається:
а)   «Бородіно»;  б)   «Прощавай, немита Росіє…»;   в)   «Смерть поета».
6   У ліриці М.   Лермонтова переважає:
а)   пейзаж;    б)   морально-філософський струмінь;  в)   фольклорні мотиви.
7   Роман М.   Лермонтова «Герой нашого часу» складається з:
а)   4 глав;     б)   5 глав;  в)   6 глав.
8.  Хто привив Пушкіну любов до літератури?
а) мама;    б) няня;    в) батько
Середній рівень
1. Розташуйте глави роману «Герой нашого часу» так, щоб події, які в них зображуються, були в хронологічній послідовності:
а) «Бела»;
б) «Максим Максимович»;
в) «Княжна Мері»;
г) «Тамань».  
2. Впишіть пропущене в тексті словосполучення: «Ще на початку роботи над «Євгенієм Онєгіним» Пушкін писав В'яземському, указуючи на особливості жанру нового твору: «...я тепер пишу не роман, а... — диявольська різниця».   
3. Як називалися нотатки головного героя у  романі М.   Лермонтова «Герой нашого часу»?  
Достатній рівень
1.   Схарактеризуйте жіночі образи роману М.  Лермонтова «Герой нашого часу».
2. Назвіть українців-перекладачів творів Пушкіна
Високий рівень
1.   Схарактеризуйте жіночі образи роману М.  Лермонтова «Герой нашого часу».


3 коментарі: